برس های صنعتی ابزاران

تولید و ساخت انواع برس های صنعتی و تخصصی در اشکال و ابعاد گوناگون - 02166704687-02166702630

برس های صنعتی ابزاران

تولید و ساخت انواع برس های صنعتی و تخصصی در اشکال و ابعاد گوناگون - 02166704687-02166702630

سنگ انگشتی

سنگ انگشتی برای لبه دارکردن سایز تمیز کاری سطوح سنگ ها مورد استفاده قرار میگیرند

سختی سنگ های انگشتی

سنگهای انگشتی خاص با سختی جدید O مناسب برای استفاده در ریخته گری، ماشین های فلزی، استیل ها ، فولاد سازی و چدن های سخت است. گذشته از سرعت و استقامت دانه های برنده خشن و باراده برداری بالا، ابزاری با طول عمر بالا و مناسب است.

 

سنگهای انگشتی خاص با سختی بالای R برای استفاده در صنعت فولاد و صنایع ریخته گری و چدن خاکستری و حرارتی ارائه شده اند. آنها برای سایش برآمدگی های خارجی  فلز و تیزی های ناشی از کار با فرزهای انگشتی مناسب هستند.

 

ذانه های برنده برای براده برداری در لبه ها و کناره های قالب ها استفاده میشود. این ابزار مانند سوهان ها توانایی حرکت مستقیم و چرخشی را دارد. شکل این لبه ها اجازه کار در مکان های غیر قابل دسترس را میدهد

 

میتوان برای مواد سختی مانند تیتانیوم و ترکیبات فلزی آن و پایه نیکل و پایه کوبات از سنگهای انگشتی با درجه سختی j استفاده میشود. این سری از محصولات براده بردار با طول عمر بالا با استفاده از خنک کننده ها در حین سایش به عملکردی با استقامت بالا میرسند

انواع سنگ انگشتی از نظر شکل ظاهری :


·         سنگ انگشتی استوانه

 

·         سنگ انگشتی مخروطی

 

·         سنگ انگشتی گرد

 

·         سنگ انگشتی عدسی

 

برس های تخت و غلطکی افشان - Circular & Cylinder Wire Brushes


برس های تخت افشان جهت پاک کردن سطوح مختلف از زنگ و رنگ ، برای مصارف پرداخت کاری ، واکس زدن اتوماتیک کفش ، صیقل دادن قطعات کوچک و بزرگ ،خشگیری ، پلیسه گیری ، استفاده درکارخانه های مفتول مورد استفاده اند . این مدل بر روی ماشینهایی با محور ثابت و سنگهای رومیزی و دیواری قابل نصب بوده و با حداکثر دور 4500 دور بر دقیقه کار می نمایند.

سیم های قابل استفاده در این نوع برس فولادی (کربن استیل ) ، استنلس استیل ، برنجی ، سیلیکون کارباید ، پرلون ، نایلون ، موی طبیعی است .

اندازه های استاندارد این برس معمولا ازقطر 10تا 30 سانتیمتربه ضخامت 2.5الی 4سانتیمتر می باشد . برای پاره ای از کارها برسهایی با ضخامت بیشتر مثلا ۲۰ ، ۴۰، ۱۰۰ یا ۲۰۰سانتیمتر نیز تولید می گرد .ابعاد غیر از این استاندارد نیز بنا به سفارش قابل تولید است .

برس های تخت بافته - Circular Knot Wire Brushes

برس های تخت بافته به جهت بافته شدن سیمهای ضخیم به یک دیگر یک برس زبر و خشن به حساب می آید جهت پاک کردن سطوح مختلف فلزی و سیمانی از زنگ و رنگ و سیمان ، زدودن اشک جوشکاری در لوله های خطوط انتقال نفت و گاز ،  . . . مورد استفاده اند . این مدل بر روی ماشینهایی با محور ثابت و همین طور دستگاههای فرزآهنگری قابل نصب بوده و با حداکثر دور 9000 دور بر دقیقه کار می نمایند.

سیم های قابل استفاده در این نوع برس فولادی (کربن استیل ) و استنلس استیل است .

اندازه های استاندارد این برس معمولا ازقطر 11.5 تا 17.5 سانتیمتربه ضخامت 1.5سانتیمتر می باشد . ابعاد غیر از این استاندارد نیز بنا به سفارش قابل تولید است . 

برس های کاسه ای افشان - Cup Wire Brushes

برس های کاسه ای افشان را به دلیل داشتن سیمهای افشان شده می توان برای مصارف پرداخت و صیقل دادن ،خشگیری، پلیسه گیری سطوح و همین طور زوایا مورد استفاده قرار داد  . این مدل بر روی ماشینهایی با محور ثابت و همین طور دستگاههای های فرزآهنگری قابل نصب بوده و با حداکثر دور 8500 دور بر دقیقه کار می نمایند.

سیم های قابل استفاده در این نوع برس فولادی (کربن استیل ) و استنلس استیل ، ، برنجی ، سیلیکون کارباید ، پرلون ، نایلون ، موی طبیعی است .

اندازه های استاندارد این برس معمولا ازقطر 7.5 تا 15 سانتیمترمی باشد . ابعاد غیر از این استاندارد نیز بنا به سفارش قابل تولید است . 

 

برس های کاسه ای بافته - Knot Wire Cup Brushes


برس های کاسه ای بافته را به دلیل داشتن سیمهای ضخبم و به هم بافته شده یک برس زبر و خشن می دانیم که می توان برای مصارف جرم گیری ؛ رنگ برداری ، خشکاری ، سطوح صاف مورد استفاده قرار داد  . این مدل بر روی ماشینهایی با محور ثابت و همین طور دستگاههای های فرزآهنگری قابل نصب بوده و با حداکثر دور 8500 دور بر دقیقه کار می نمایند.

سیم های قابل استفاده در این نوع برس فولادی (کربن استیل ) و استنلس استیل است .

اندازه های استاندارد این برس معمولا ازقطر 7.5 تا12.5سانتیمترمی باشد . ابعاد غیر از این استاندارد نیز بنا به سفارش قابل تولید است . 

 

برس های دریلی -Shaft-Mounted Wire Brushes


برس های دریلی با سیمهای افشان برای مصارف تمیزکاری ، پرداخت کاری ، پلیسه گیری و . . . مناسب است . این مدل بر روی ماشینهایی با محور ثابت و همین طوردریلی های دستی و ستونی قابل نصب بوده و با حداکثر دور 2800 دور بر دقیقه کار می نمایند.

سیم های قابل استفاده در این نوع برس ،فولادی (کربن استیل ) ،استنلس استیل ،برنجی ، سیلیکون کارباید ، پرلون ، نایلون ، موی طبیعی است .

به طور استاندارد برس های دریلی با دنباله 6میلیمتر در سه نوع تولید می گردند :

۱- برس های دریلی تخت که از قطر 3 تا 10سانتیمتر تولید می گردند و مناسب برای کار روی گوشه ها و زوایا می باشند .- برس های دریلی کاسه ای که از قطر 2.5 تا 7.5 سانتیمتر تولید می شوند که مناسب برای کار روی سطوح صاف هستند .- برس های دریلی قلمی که از قطر 1 تا 2.5 سانتیمتر تولید می گردند که مناسب برای کار داخل حفره ها و سوراخهای با عمق کم هستند . 

برس های استوانه ای دستی - Interior Wire Brushes

برس های استوانه ای دستی برای مصارف تمیزکاری ، گرد زدایی ، پلیسه برداری داخل لوله ها مناسب است . این مدل بر روی ماشینهایی با محور ثابت و همین طوردریلی های دستی و ستونی با دور 2800دور بر دقیقه قابل نصب بوده و همچینین قابلیت استفاده با دست را نیز دارد.

سیم های قابل استفاده در این نوع برس ،فولادی (کربن استیل ) ،استنلس استیل ،برنجی ، سیلیکون کارباید ، پرلون ، نایلون ، موی طبیعی است .

به طوراستاندارد برس های استوانه ای از قطر 1 تا 10سانتیمتر و همچنین ارتفاع 10سانتیمتر تولید می گردند :

اندازه های مختلف و با طول دسته های مختلف قابل سفارش دهی هستند .   


برس های ریلی Strip and Sealing Brushes


استفاده برس های ریلی عمدتا برای زیر دربهای ثابت و برقی ، حاشیه پله های برقی و فواصل بین قطعات (که امکان رسوخ گرد و غبار وجود دارد) استفاده می گردد در متراژهای گوناگون  و بلندی یال های متفاوت از 1 تا 10سانتیمتر استفاده می گردد . سایزهای مختلف دیگر نیز بنا به سفارش قابل تولید است

الیافی که در این نوع برس استفاده می کشد اغلب از الیاف پت (پلی اتیلن) ، پی وی سی (پلی وینیل) ، پی پی ال ، پی ال ال ، نایلون پلی آمید ، پرلون

PET (Polyethylene terephthalate)

PVC (Polyvinyl chloride)

PPL (Polypropylene)

PLL (Polyethylene)

NYLON POLYAMIDE

Natural fibers (Tampico – bassinet)

Animal fibers (pork, horsy)

Metallic (steel, bronze, brass)

all the mixtures (metallic-plastic, plastic-animal

می باشد .

 

برس های دستی - Hand Brushes

برس های دستی در انواع دسته پلاستیکی 4رج ، دسته چوبی 4 رج ، دسته چوبی 5 رج ، دسته چوبی 6رج ، دستی مسواکی کاردی ، دسته چوبی تخت برنجی ، دسته پلاستیک با الیاف مصنوعی و طبیعی موجود می باشد .

این نوع برس احتیاج به نصب بروی دستگاه نداشته و به راحتی توسط دست قابل استفاده در مکان های مختلف می باشد .